Live While We're Young - Del 11

Tidigare:
Det satt en stor, fet, hårig spindel där, och jag hatar spindlar såå mycket. Jag gjorde som vilken tjej som helst skulle göra, jag började skrika och backade in i skynket, vilket slutade med att musiken stoppades, och skynket ramlade ner med mig under det...

Jag svimmade inte eller så på grund av spindeln, så farligt var det inte. Men ändå var det sjukt äckligt. Jag hörde fotsteg som sprang mot mig, samtidigt som någon skrek: "Hide guys, hide!" Lugna ner er, jag är liksom ingen mördare. Någon försökte dra bort skynket, men misslyckades då jag låg på det, både under och över. Det var jäkligt stort. Jag rullade runt med hjälp av personen som försökte få bort skynket. Till slut fick han bort det. Han var rasande... "Who the hell are you and why are you here?!" Skrek han åt mig. Jag satte mig upp försiktigt samtidigt som jag la handen mot mitt skadade huvud. Ingen hjälp fick man. "Aj.." Sa jag. "What?! Answer my question!" Sa han. Plötsligt hörde jag en len, mjuk röst bakom mig. "How are you..?" Jag vände mig om, och tappade nästan andan.
 
Där framför mig stod Harry, Liam, Louis, Niall och Zayn. Det var dom jag hade hört spela. "Hi.." Sa Harry och log mot mig. Han sträckte ut handen för att hjälpa mig upp på fötter, men den arga mannen var snabbt framme och knuffa bort Harry försiktigt. "You're in big trouble, girl." Sa han och tittade mig i ögonen. "Calm down Paul, we know her." Sa Louis. Paul vände sig om. "Oh, I'm so sorry." Sa  Paul, som han tydligen hette. Han hjälpte mig upp och log mot mig, och jag fatta ingenting. Jag dammade av lite damm från tröjan. Gamal replokal eller vad det är... Studio? Är det en mini studio? "I didn't know that you guys are into this music thing!" Sa jag och log. Killarna såg lite oroliga ut, osäkra. "You're awesome, that's why I sneaked in trough that door, and fell because of a spider.." Sa jag. "NIALL." Sa Paul. "Sorry.." Niall hade tydligen glömt att låsa dörren efter sig. Louis petade till Harry diskret på axeln. Eller det var inte så diskret som han antagligen ville. "Have you not told her?" Frågade Louis. Harry tittade ner i golvet. "What have Harry not told me?" Sa jag. Inte argt, även fast jag kände mig, lite fundersam. Paul mötte Harrys lite oroliga blick, sedan min. Han log mot mig. "Oh it's nothing, they just have this band.." Jag tyckte inte att det var något märkvärdigt med det, så jag avbröt Paul. "But that's really cool. You're awesome, and I need some help because I'm going to perform in school! I can need some help! If, you want to help me?" Sa jag och försökte se så söt ut som jag bara kunde. "Yes, yes we can!"
 
Dom var riktigt grymma, och dom berömde min sång röst hela tiden. Dom tyckte att jag skulle sjunga en av deras låtar, en som heter One Thing. Jag hörde dom sjunga, och den var så sjukt bra. Vi tränade på tills jag såg att klockan var 20.00. Paul hade lämnat stället, men killarna hade fått stränga order om att ringa honom när vi var klara. "Ojdå. Um I must call my mom and dad and tell them where I am..." Sa jag. "You really have to." Sa Liam. Jag såg att jag hade 7 missade samtal av mina desperata föräldrar.. Jag orkade inte ens ringa upp dom.
"I have to go home now, but thank you so much. You really should be like famous or something, you're really talented!!" Sa jag, för jag tyckte verkligen det. Killarna började skratta, osäkert. "Well, thank you. If you want to we can help you more with your singing, you can call us whenever you want to!" Sa Harry och log, innan han kramade mig. Det kom lite oväntat, men jag gillade det.

Del 11!!! :D <3

Kommentarer
Postat av: tina

ahahhah grym! :D

2012-10-26 @ 22:14:17
Postat av: Moa

jättebra!! längtar efter nästa!!
KRAM <3<3

2012-10-30 @ 16:17:22
Postat av: mandaeliasson

kan inte vänta tills nästa kommer ut, asbra. :) <3

2012-11-01 @ 13:13:23
Postat av: June

MEER!!
Jätte bra!!
Ett tips: Uppdatera lite oftare!
Men det är inget måste! Absolut inte!
Jaja, mer iallafall!

2012-11-04 @ 19:49:00
Postat av: MAAANDAA

NÄR SKA DU LÄGGA UT DEL 12.
JAG KAN INTE VÄNTA MER, JAG ÄLSKAR DENNA FANFICEN.
IIIIIIHHHHH, U R KILLING MEH. <3

2012-11-05 @ 17:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0