Välkommen hit!

Hej! Jag är en 14-årig tjej som är helt besatt av One Direction, så jag har skapat en novellblogg! Jag drömmer, som alla andra, om att träffa One Direction och sådär. Och eftersom att det inte är sant (ÄNNU) så kommer jag att skriva ut en massa drömmar här, fast gjorda till noveller. Vad jag vill säga är, att läs denna bloggen om du är en Directioner, eller bara vill till drömmarnas värld om One Direction! ;)

så fin bild :')
 
Läs och kommentera varenda dag! Sprid bloggen också, skulle vara jätte roligt och snällt! Jag gör även länkbyten, bara att du kommenterar. :) Den första delen av min första novell kommer upp om bara några minuter! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0